Nieuwe Sponsor: Rock Bottom Spiced Rum

rock-bottom-spiced-rum-sponsor-partymania-stappenindenhaag

Rock Bottom Spiced Rum is de nieuwe sponsor van de fotokaartjes. Deze kaartjes delen we uit op evenementen aan iedereen waarvan we een portretfoto maken. Omdat er in het festivalseizoen enkele duizenden door heen gaan, is een sponsor altijd welkom.

En hoe wordt een rummerk sponsor? In dit geval zit daar een leuk verhaal achter. Als vrijwilliger van Stappen in Den Haag kom je nog wel eens ergens. Om te zien hoe dingen in andere steden gaan, maar ook om ideeën en smaken op te doen. Zo brachten wij vorige zomer een bezoek aan een distilleerderij en twee andere gasten trokken onze aandacht. We dachten meteen, die zijn bezig met een fotoshoot en al snel raakten we in gesprek. Maar wat bleek dit waren de twee enthousiaste bedenkers van Rock Bottom Spiced Rum.

Ze vroegen ons om uit de eerste fles van de eerste batch te proeven. We gaven meteen aan dat we geen rumdrinkers zijn. Natuurlijk wel bereid om als foodies eens goed te proeven en een eerlijke mening te geven . Maar wat een geweldige smaak, we waren meteen verrast door de balans tussen houttonen en kruiden. Heerlijk puur, maar ook nog perfect om te mixen. We fantaseerde meteen tegen hun over de Rock Bottom Mule en de Old Rock Bottom Fashioned. Naast de geweldige smaak zit deze unieke rum in een prachtige fles met een etiket in maritieme tattoo gravurestijl. Behalve over de smaak hebben de bedenkers jaren nagedacht over de hele branding en het tot in detail uitgevoerd. Kijk maar eens op de website: rockbottomspirits.com

Na een paar maanden radiostilte omdat ze aan het opstarten waren, hoorde we dat Rock Bottom Spiced Rum te koop is bij diverse cafés in Rotterdam. We dachten we moeten proberen om Rock Bottom ook naar Den Haag halen. Onze horeca verdiend gewoon een speciale rum voor alle liefhebbers. Na hier en daar een praatje is het Stappen in Den Haag gelukt om het in de Haagse Horeca te introduceren. En wordt Rock Bottom met succes geschonken in vier Haagse horecazaken: Comeonein, Bonobo cocktail restaurant, Andermans keuken en Indy Scheveningen. Bij de laatste is al 2x een Rock Bottom proeverij geweest. We hebben geen aandelen, maar zijn gewoon erg enthousiast over Rock Bottom Spiced Rum. En over het vertrouwen dat een aantal Haagse Horecazaken heeft in ons om iets nieuws te willen proberen.

En na onze introductieronde in de Hofstad gaven de heren van Rock Bottom aan meer met ons samen te willen werken en de fotokaartjes zijn een eerste stap. Het eerste deel is al uitgedeeld op het geweldige Pal Mundo Festival en de rest volgt verder in het seizoen. Wil je met je bedrijf ook een keer sponsoren, klik hier.

070online-nieuws-reportages-denhaag
lekkerpinnen-groothandel-pinrollen-kassarollenetiketten
gone-out-uitgaans-agenda-app-google-android-denhaag